Monday, July 9, 2012

මටම කියල මගේම කවරයක්

            හූ ඈහ්.. ලොල්.

            මෙච්චර කල් එන්න බැරිව හිටියට සොරි කියල ආයෙත් වැඩ ටික පටාංගන්නකො. එක එක හේතු කාරණා නිසා රාජාධානිය පැත්තෙ හොට දාන්න බැරි වුනාට ඔන්න අද ආයෙ අයෑම් බැක් ඈහ්.

            මගේ මූනුපොතේ ඉන්න කස්ටිය එහෙම දන්නව ඇතිනෙ මගේ කවර් පොට්ටෝ අමුතුයි කීල. ඒ කියන්නෙ කස්ටමයිස්ඩ් කවර් පොටෝස් නෙ තියෙන්නෙ. මටම හදපුව. මමම හදාගත්තුව. සමහරු අහනව කෝමද හරියටම එව්ව හරි ඩයිමෙන්සන් තියල ලස්සනට හදන්නෙ කීල. ඕන් අද මං ඒක කීල දෙන්නම්

                හරි. මුලින්ම මේකට ඕන කරනව තමුන්ගෙ පොපයිල් එකේ ටයිම්ලයින් ඇක්ටිවේට් කරල තියෙන එක. ටයිම්ලයින් දාල නැත්තං ඉතිං කවර් පොටෝ දාල වැඩක් නෑනෙ. ටයිම්ලයින් හැමෝටම ඇක්ටිව් කරන්න බෑ. ප්‍රොෆයිල් එක හදල ටික කාලයක් තියන්න ඕන. නැතුව බෑ.

                ඇක්ටිව් කරල නැත්තං මෙතනට ගිහිං කියන එක නම් ඒක ක්ලික් කරල ඇක්ටිව් කරගන්න. එහෙම එකක් නෑ කියන්නෙ ඔයාට දැන්ම කරගන්න බෑ



                  හරි. දැන් ඕන දේ තමා පොටෝසොප්. පොටෝසොප් නැත්තං ඉතිං හොයාගන්න වෙනව. ඒකෙ ලින්ක් එකක් මෙතන දාන්න නම් මං ආස නෑ. හොර විදියට බඩු දෙන්න මෙතන යොදාගන්න මං ආස නෑ. ඒත් ඉතිං උදව්වක් කරන්නං. www.torrentz.eu එකට ගිහිං torrent එකක් සර්ච් කරල බලන්න.
             
                  හරි. සමහරු හිතනව ඇති මේකට පොටෝසොප් දැනගන්න ඕන කීල. ඒම ඕන නෑ. මේකට ඕන පොටෝසොප් ටූල්බාර් එක යූස් කරන්න දැනගන්න එක විතරයි.

                එකක ඩයිමෙන්සන් තමයි මේ දාල තියෙන්නෙ. මේක බලන්නකෝ.



                 මේ පොටෝ එකේ මැද්දෙ තියෙන පික්සල් ගනන් වල නිරවද්‍යතාව පිකස්ල් 0-2 අතර නිරවද්‍ය නොවෙන්න පුලුවන්. ඒත් පික්සල් දෙකක වෙනසක් කාටවත් පේන්නෙ නෑ. මං එහෙම වෙනසක් තියෙන්න පුලුවන් කියල කිව්වෙ මේ ඩයිමෙන්ශන් එක එක්කෙනා කියන ගනන් එකිනෙකට වෙනස් නිසා. මං මේ දැම්මෙ මට ගොඩක් හරි කියල හිතෙන එක.

                 ඒත් පොඩි අවුලක් තියෙනව. ඒ කියන්නෙ අපේ ප්‍රොෆයිල් එකට ආපු ගමන් මුලු කවර් ෆොටෝ එකම පේන්නෙ නෑ. පේන්නෙ තුන්කාලක් වගේ. හරියටම කියනවනම් මුලු කවර් ෆොටෝ එකේ පල්ලෙහා ඉඳන් 229px තමයි පේන්නෙ. Profile picture එකේ උඩ ඉඳන් 114px තමයි පේන්නෙ. ඒක නිසා ඊට වඩා උඩින් දේවල් දැම්මට ඒවා එකපාරම පේන්නෙ නෑ. ඒකත් මතක තියාගන්න.

               තනියෙම ඩිසයින් කරගන්න කැමති අය තනියම ඩිසයින් කරගන්න. ඒත් ඔය ඩයිමෙන්සන් මැනගන්න අමාරු අයට තමා මේ හෙල්ප් එක. මෙන්න මගෙන් ටෙම්ප්ලේට් එකක්. මේකෙන් ලේසියෙන් ඔය මිනුම් කරගන්න පුලුවන් වෙයි.


                අනිත් එක සිංහලෙන් පොටෝසොප් වල ටයිප් කරන හැටි දැනගන්න ඕනනං මගේ පරන ගල්බෝල බලන්න.
               දැන් ඉතිං තියෙන්නෙ හදන්න තමයි. තමුන්ට කැමති වචන පින්තූර දාල මං කියපු දේවලුත් මතක තියාගෙන තමුන්ට ඕන විදියට කවර් පොටෝ එක හදල අප්ලෝඩ් කරගන්න. ලස්සනට හදන්න. හැමවෙලේම අලුත් දෙයක් දාන්න බලන්න.

               මේ තියෙන්නෙ මං හදපු ඒව දෙක තුනක්...


ඒනං මං අදට යනව ඈහ්. බායි...

5 comments:

කුරුළු නිස්කලංක said...

මොනවා උනත් ඔය උපුටා ගැනීමේ තහනම් කොටසම් - මගේන උපුටාගත්ත එකක් කියල හිතෙනව - වැඩේ එල...

තඩි බොරලු said...

කුරුළු අයියා- ඔව්. ඒක සඳහං කොලන්න හිටියා. බැරිවුනාට සොරි ඈහ්.. ඔබේ පාරේ අපි තවම කුඩා දරුවෝ වෙමු. එබැවින් ඔබෙන් අයිඩියා ගනිමි

තරියා said...

එල ඈ...
ජයවේවා!!!!!

ධවල රණවීර said...

ආ එල මගේ කවරෙ හදන්න සයිස් එක ගත්තෙත් මෙතනින් තමයි

Chakaya said...

එල එල සුපිරි

Post a Comment