Wednesday, May 30, 2012

මගේ බුකිය මට දෙන්න - බුකියම ඩවුන්ලෝඩ් කරමු

       ඔන්න සිද්දිය. කස්ටිය ගොඩක් මේක දන්නෙ නෑ. තමුන්ගේ මූනු පොතට කෙල වුනොත් මක්කෙයි කොරන්නේ. ඒ කීන්නේ. මම දන්නෙ නෑ කෝම, කවදා කෙලවෙයිද කීල. මට නම් තාම එක පාරක් කෙලවෙන්න ගිහින් යාන්තන් බේරගත්ත වැඩ දන්න නිසා.
       අපි හිතමු හැකියෙක් අපේ එකට වැඩක් දෙන්න ආව. ඒත් ඩීඇක්ටිව් කොලාට වැඩක් නෑනේ. ඩිලීට් වෙන්නෙ නෑනේ. පාස්වර්ඩ් වෙනස් කරත් මොකක් හලි මෙව්ව එකක් කොරගන්න පුලුවන් නේ. ඒත් පොට්ටෝ වීඩියෝ ඩිලීට් කලොත්. නැත්තන් පාස් අමතක වෙලා අලුත් අකවුන් එකක් හදන්න ගියාම කෝ පරණ පොට්ටෝ වීඩියෝ.

                 අන්න ඒකට විසඳුමක් තමා ෆේස්බුක් ආකයිව් ඩවුන්ලෝඩ් කීන්නේ. ඒක සිරා. ඒකෙන් කොරන්නේ අපේ මුලු ප්‍රොපයිල් එකම ආකයිව් එකක් නැත්තන් සිප් ෆයිල් එකක් විදියට හරවල ඩවුන්ලෝඩ් කරගන්න දෙනව. ඒකෙ තීනව අපේ ඔක්කොම පොට්ටෝ වීඩියෝ (අපි අප්ලෝඩ් කරපුව ). තව අපේ දැනට ඉන්න ෆ්‍රෙන්ඩාලා හැමොගෙම නම්. අපේ වෝල් එකයි මැසේජස්, නෝට්ස් ටිකයි (මේවනම් සම්පූර්ණයෙන් නෙමෙයි. බොහොම ටිකයි . ඒත් පොට්ටෝ ඔක්කොම තීනවා) තීනව. ඉතින් මේක මසුරං නේ. බැකප් කොරල තියාගන්න පුලුවන්නේ අපේ මැසිමේ.
                  මේක කොලන්නෙ මෙන්න මෙහෙමයි. හැබැයි ජුන්ඩක් ඉවසන්න ඕන.

Step 01
            තමුන්ගෙ බුකියට ලොග් වෙලා යන්න account settings වලට. දැන් කස්ටිය මගේ ඇත්ත පෝපයිලය දකියි. කමක් නෑ නොවැ. මං පොලීසියට බයේ හැංගිලා නෑනේ.



Step 02
            ඊට පස්සෙ account settings පේජ් එකට යයි. ඒකෙ තීන genral account settings කීන ටැබ් එකට තමා මුලින්ම යන්නෙ. වෙනස් වුනොත් වම්පැත්තෙන් ඒක සිලෙක්ට් කොරගන්න. ඒක පහල තීනව Download a copy of your Facebook data කීල ලින්ක් එකක්. අන්න ඒක ක්ලික් කොරන්න.


Step 03
           ඊට පස්සේ යන පේජ් එකේ start my archive එක ක්ලික් කොරන්න


Step 04
           දැන් ඉතින් ඉවසන්න. ඉවර වෙනකන් ඉවසන්න. මම නම් ඉස්සර එක පාරක් බාගත්තා. දැන් ආයෙ ඉවසන්න කම්මැලී. ඒත් මට නම් ගියා පැය 4ක්. ඉවසුවා. කමක් නෑනේ. ඉවරවුනාට පස්සෙ මේල් එකක් එනවා අපේ ඊමේල් එකට. මතක විදියට නොටි‍ෆිකේශන් එකක් නම් එන්නේ නෑ. එකෙ තීන ලින්ක් එකට යන්න. ඊට පස්සෙ එනව අපේ පාස්වර්ඩ් එක ගහන්න තැනක්. ඒකෙ පාස්වර්ඩ් එක ගහල ඩවුන්ලෝඩ් කරගන්න.

 මගෙ ආකයිව් එක මෙගා බයිට 234ක්. ඔක්කොම පොට්ටෝ වීඩියෝ තිබ්බ. සෝයිනේ. එහෙනම් කස්ටිය දැන්ම වැඩේ කොරගන්න.

මේ තීන්නෙ මගේ එකේ පොඩි එස්සාම්පල් එකක්.


බොරු නෙමේ කීල දැන් තේරෙනවනේ. ඔක්කොම කමෙන්ට් එක්ක තීනවා. මං ගියා. ඊලඟ ගල්බෝලෙදි හම්බවෙමු.


4 comments:

A-කිලර් said...

ස්තුතියි අඩ්ඩින් අයියා.ගොඩක් වටිනවා ...

DCcreations said...

elaz elaz

laka2009 said...

එලද බරා...කලු දෙබරා කිව්වලු....

Unknown said...

niyamai , elazzzzzz

Post a Comment